elinleverlivet -

Onsdag



Varför ska det alltid komma en dålig dag när man haft några världsbästa dagar ? Jag blev typ "sjuk" i natt. Kunde inte sova för min hals, jag kunde inte svälja och jag hade sjukt ont i huvudet. Efter nån timme fattade jag att det låg halstabletter brevid mig (I) HAHA, men sen typ kändes det som jag fick feber i skolan. Men jag gick typ hela dan ändå. På lunchen stack Johanna, Soooofia, Alice och lilla jag till donken (självklart) Och åååååt glass.
Men nuuu mår jag bättre, rätt bra faktiskt förutom lite ont i halsen. Men vem har dött av det? :D
skaaaaaaaa plugga nu, sen ska jag sooova. hahaha i morgon SKA det bli en super världsbäst dag typ, det ska jag fixa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥

Ditt Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (publiceras ej)

Har du någon Blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"