elinleverlivet -

Elin♥Amanda = ALWAYS


Elin min söta, snällaste, gulligaste, galnaste, bästa vän i hela världen!
Du finns alltid här för mig, jag kan säga allt till dig, du är den enda personen som jag verkligen känner att jag kan lita på, på det viset! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, vare sig du vill det eller inte(L)
Vi bråkar, vi har perioder när vi inte är på topp men det är sånt som egentligen inte betyder någonting! Vi vet ändp innerst inne att vi älskar varandra lika mycket för det och du och jag är ändå bästa vänner!
Alla bråkar, och vi lär oss av det, sånt är livet lix!
Jag älskar dig sååå sååå mycket, att se dig på morgonen gör min dag! Du får mig alltid på gott humör och vet vad du ska säga för att göra mig glad och jag vet att du alltid finns där om jag behöver dig.
Sen är du och jag nog såna som ska vara bästa vänner, för vi är jätte lika! Vi tänker likadant, vi tycker likadant, vi gör likadant hela tiden, och jag tror att det betyder någonting<3 för mig gör det de ialla fall, jag gör allt för att du ska vara glad och känna dig trygg! Jag har alltid varit som en sköld för dig och kommer alltid att vara det! INGEN KOMMER ÅT MIN ELIN! (L)

Du betyder så mycket, jag älskar dig så mycket och vi är bästa vänner och kommer alltid att vara det!
Det finns ingen som du och du är guld värd!

J A G  Ä L S K A R  D I G  J Ä T T E  M Y C K E T(L) MIN BÄSTA VÄN♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥

Ditt Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (publiceras ej)

Har du någon Blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"