elinleverlivet -

inget att göra, så bjuder på lite bilder.



Vem vinner arga leken? :o                         Alice såklart x)

Utan dig hade inte kemi,fysik o biologi (haha) lektionerna inte varit lika roliga ! ;)


Mina fina världsbästa vänner! för ett år sen snart..

Kärlek till er tjejer ! <3 för en vecka sen ..


du är bra du ! <3



Vi gillar fötter i vårt "gäng" x)



HAHA världsgammal bild ;)


bästa vän(L)


Utan dig, ingen mig. Du är min andra halva och jag älskar dig mer än mest! Det finns ingen som dig.
Du vet verkligen hur svårt jag har att lita på folk, men du är en av dom få jag verkligen litar på,
till 100% och jag är så glad att jag har dig ! (L)

Elin<3Amanda så stavas äkta vänskap! (L)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag litar på dig med till 100%<333 jag blir tårögd Elin, du betyder mest för mig och jag älskar dig mest av allt i hela världen! Utan dig ingen mig, utan mig ingen dig! Så är det bara du är min 2x ( som på matten:P ) älskar dig<3:D<33333333

2010-05-06 @ 19:22:36
URL: http://aaalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥

Ditt Namn♥
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ (publiceras ej)

Har du någon Blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"